Tuesday, January 11, 2011

part 1-selembut bicara

waduh2...sonok betul si encem pat hadiah dari akaknye...sempena bufday die baru2 ni..
aku pon tumpang hepy jgk...baru2 ni aku rindukan seseorang...apa khabar lah die ek..agaknye  betul2 die dah delete aku..kol pown takmo angkat...msj lagilah tak balas...sedih mmg sedih koz aku yg menjauhkan diri dlu pastu die pon same turut mengikuti langkahku..aku mmg sayangkan die cume ego yg tinggi dlm diri menghalang aku utk meluahkannya..kang kalu aku luah..die ingat aku ni pura2 n hipokrit..entahlah..aku tgk bile si die kawan ngn sorang ni die jadi len xmacam lu lagi..aku ni tak suka dengar org ckp belakang ni lagi2 kalu mengata org yg baik ngn kita..i hate dat...emm xperlah nilah lukisan n warna kehidupan..tak semestinya apa yg kita buat org suka kan kan kan..maybe ade hikmah kot..xperlah die dah de membe baru yg sekepala ngn die..biarlah aku dgn diri aku yg malas nk campur hal org..biar kita hormat org bila org hormat kita...maybe itu yg terbaik buat kami berdua...aku duk asyik mengelamun tgk2 da kul 2 pagi...tak perasan beb..mun sungguhnya aku sgt merinduimu disini..kusutnye fikiran ku..koyak lagi kertas ni..emm tinggal sehelai je lagi...takper2...esok sambung gi..part 2..hihiihihih



**hahhahah rasa tergantung kan kan...biasalah idea ni tetiba terjah dlm fikiran..so taip jelah..
>>note : takde kena mengena ngan hidup dan yg mati...rekaan semata2...chawwww

No comments:

Post a Comment